Zasady ┼Ťwiadczenia teleporad w podstawowej opiece zdrowotnej

Informujemy, ┼╝e w celu zapobiegania COVID-19 w naszej przychodni obowi─ůzuj─ů nast─Öpuj─ůce zasady przyj─Ö─ç Pacjent├│w:

  • Podczas rejestracji telefonicznej Pacjent zg┼éasza aktualny problem zdrowotny, podaje numer telefonu do kontaktu i otrzymuje termin teleporady lub wizyty.
  • W czasie teleporady lekarz dzwoni do Pacjenta na podany numer, dokonuje oceny stanu Pacjenta i ustala, czy teleporada jest wystarczaj─ůca dla aktualnego problemu zdrowotnego czy konieczna b─Ödzie wizyta osobista, wizyta domowa czy inne ┼Ťwiadczenie medyczne. Pacjent ma prawo do zg┼éoszenia w trakcie teleporady woli osobistego kontaktu z lekarzem. Nale┼╝y przestrzega─ç punktualno┼Ťci. W przypadku trzech nieudanych pr├│b kontaktu z Pacjentem w odst─Öpie nie kr├│tszym ni┼╝ 5 minut, lekarz mo┼╝e zrezygnowa─ç z kolejnych pr├│b przeprowadzenia teleporady.
  • Nadal b─Öd─ů realizowane zam├│wienia na leki przyjmowane przewlekle. Zam├│wienia nale┼╝y sk┼éada─ç:
    (i) pisemnie – wrzucaj─ůc do skrzynki na listy umieszczonej na budynku przychodni;
    (ii) mailowo na adres medicus8a@wp.pl
    (III) telefonicznie (tel.798-82-80-02) od poniedzia┼éku do pi─ůtku w godzinach 11-15

Zach─Öcamy przy tym do aktywacji Internetowego Konta Pacjenta (IKP), dzi─Öki kt├│remu Pacjent otrzymuje wiadomo┼Ť─ç SMS z kodem e-recepty od razu po jej wystawieniu przez lekarza.

Rozporz─ůdzenia Ministra Zdrowia z 12 sierpnia 2020 r. w sprawie standardu organizacyjnego teleporad w ramach podstawowej opieki zdrowotnej